BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

front page yaw!

About Me

My Photo
camlidanisha
korean, japan, United States
love my lovely name thats my friend call camli and for your info my full name correctly is camelia danisha. i am very yaw ! whats means yaw? juat find your self heh.
View my complete profile

Friday 27 May 2011

saddy!

hi there,
Cam perlu kwn2 pless..
Cam sedih sgt skrg nih..Cam rase cm diri cam tk dihargai jew.Bila cam buat kptsn bina hidup bru gan someone else why he need to force me again!
Cam tension lah hdp mcm ni.Knpe iye tk penah nk fhm cam?
Ape yg iye nk lagi?
Semua iye sdh dpt kan?
Why he need do it to me again!
Mood cam sgt tk stabil skrg..Cam perlu kwn2 cam..Bloog nih lah diary ksygn cam.

Wassalam,
Camlidanisha

7 comments:

Anonymous said...

np sdih nie..barang yg lps jgn dikenang :)

Unknown said...

cam , kenapa cam ?

camlidanisha said...

anonymous : u nih spe loh?
kakak ha : eemm!cam sdey gan hdp nih kakak :( i need someone to share all problm.Cam benci org bnme llaki(T_T)

Unknown said...

wow ! jangan pernah benci . erm tenangkan diri cam dulu . oke oke ? :)

cam kan ramai kawan . kongsi cerita dengan orang yang cam betol2 boleh percaya taw ! :')

camlidanisha said...

cam try to release myself kakak.thts why cam buat bloog nih.
Actt cam mmg have alot of mmbers but cam tk selesa nk becrte gan dorng kakak :(
Dorng tk fhm cam..

nazira said...

Jangan sedih2 la camli.. jom join contest dulu nak..saya ada tag kan awk kt satu contest ni..menarik tau..

just klik link ni lau nk tengok..
http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/2011/05/kalau-saya-dapat-rm300.html

camlidanisha said...

nazira:okie nazira.tengs invite cam join contest.this is my first time tau dpt contest!nanti cam buat eyh :)